Наказ директора школи від 25.08.2020 № 97-од “Про порядок організації освітнього процесу в період карантину в зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19”
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», на виконання плану роботу управління освіти Луцької міської ради на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 25.06.2020 №307-1 «Про закінчення 2019-2020 н.р. та роботу закладів освіти міста у новому 2020-2021 навчальному році», враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та продовженням з 01.08.2020 до 31.08.2020 дії карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211, постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», наказу управління освіти Луцької міської ради від 06.08.2020 №261-од «Про підготовку до організованого початку 2020-2021 навчального року» та з метою забезпечення належної підготовки до початку 2020-2021 навчального року
НАКАЗУЮ:
- Дирекції школи:
1.1. Проводити щоденний контроль за виконанням рекомендацій щодо організації освітнього процесу в період карантину в зв’язку із поширенням корона-вірусної хвороби COVID-19.
1.2. Проводити роз’яснювальну роботу з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів корона вірусної хвороби.
1.3. Організувати освітній процес в закладі освіти з дотриманням принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.
1.4. Запровадити гнучку структуру навчального року, передбачивши можливість внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації;
1.5. Забезпечити недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
- Заступнику директора з адміністративно-господарської роботи Артемчуку В.П.:
2.1. Впровадити заходи щодо застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямовані на мінімізацію контактування з іншими особами шляхом відкриття центрального та двох бокових входів до приміщення.
2.2. Визначити приміщення для окремого зберігання верхнього одягу для різних вікових груп учнів.
2.3. Передбачити місця для дезінфекції рук, забезпечити наявність засобів дезінфекції та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту на входах в школу, їдальні та у санітарних кімнатах.
2.4. Нанести розмітку на підлозі для організації двостороннього руху коридорами.
2.5. Проводити контроль за проведенням техпрацівниками дезінфекції поверхонь та прибиранням приміщень після навчальних занять.
2.6. Забезпечити працівників харчоблоку засобами індивідуального захисту, забезпечити дотримання ними правил особистої гігієни.
- Заступникам директора з навчально-виховної роботи Кривов’язюк О.А., Цюрицю С.С. забезпечити гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти: учні 1-2 класів – 8.00 год., учні 3-4 класів – 12.15 год., 5-6, 7-В класів – 13.50 год., 7-А, 7-Б, 8-11 класів – 8.00 год.
- Заступнику директора з навчально-виховної роботи Цюрицю С.С. розробити графік чергування вчителів на коридорах школи під час перерв з метою контролю за дотриманням соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту (учнями 5-11 класів та персоналом), провітрювання навчальних кабінетів та уникнення масових скупчень осіб.
- Заступнику директора школи з виховної роботи Іванюку А.І. проводити щоденний моніторинг та аналіз відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування відповідних служб у випадку різкого збільшення.
- Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ведищевій О.В.:
6.1. Розробити чіткий графік харчування з метою виключення скупчення учнів.
6.2. Забезпечити відстань між столами в їдальні не менше 1,5 м. та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
- Медичній сестрі Калюх О.М.:
7.1. Здійснювати допуск до роботи персоналу за умови використання засобів індивідуального захисту після проведення термометрії безконтактним термометром.
7.2. Розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед здобувачів освіти та працівників закладу.
7.3. Виокремити та обладнати спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури;
7.4. В разі виявлення в учнів ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, ізолювати їх в спеціально відведеному приміщенні закладу та проінформувати батьків (або інших законних представників) та прийняти узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.
7.5. Розмістити інформацію про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю у вестибюлі школи.
7.6. Провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту працівниками харчоблоку.
- Інженеру з охорони праці Миронову Г.С. провести інструктаж для працівників закладу освіти щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
- Педагогічному колективу:
9.1. Пересуватися коридорами закладу освіти виключно в захисних масках.
9.2. Проводити роз’яснювальну роботу зі здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів корона вірусної хвороби.
9.3. На початку навчального року виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.
9.4. Уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями, зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт.
9.5. За сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.
- Класоводам і класним керівникам 1-11 класів:
10.1. Проінформувати здобувачів освіти, їхніх батьків або інших законних представників про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19).
10.2. Надати роз’яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.
10.3. Здійснювати спілкування із батьками, проведення батьківських зборів дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.
10.4. Запропонувати батькам учнів, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки (наприклад, педагогічний патронаж, екстернатна, сімейна (домашня) або дистанційна форми здобуття освіти).
10.5. Проводити моніторинг стану здоров’я учнів шляхом опитування щодо самопочуття та регулярної комунікації з батьками для з’ясування стану здоров’я учнів.
10.6. Провести інструктаж для учнів щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
10.7. Обмежити проведення масових позакласних заходів в закритих приміщеннях.
10.8. Збільшити вільний простір в навчальних приміщеннях (прибрати зайві меблі, устаткування, килими, м’які іграшки тощо).
10.9. Призначити відповідальних учнів за провітрювання навчальних кабінетів після кожного уроку.
- Класним керівникам чергового класу:
11.1. Здійснювати щоденне чергування з 7.30 год. на центральному вході в школу з метою контролю за дотриманням соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту (учнями 5-11 класів та персоналом), уникнення масових скупчень осіб та недопущення посторонніх осіб в заклад освіти.
11.2. Забезпечувати збір інформації про відсутніх учнів до 9.45 год. (1 черговий учень).
- Відповідальність за організацію виконання наказу покласти на заступників директора школи з навчально-виховної роботи Ведищеву О.В., Кривов’язюк О.А., Цюриця С.С., виховної роботи Іванюка А.І.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи В.Б.Півницький