Звіт директора про свою діяльність за 2024-2025 навчальний рік

Звіт директора комунального закладу «Луцький ліцей №5»

Півницького Валерія Борисовича

про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2024-2025 навчальний рік

У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор ліцею, керувався посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом ліцею  та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.   

1.Загальні відомості про навчальний заклад                    

Освітній процес організовано відповідно до освітньої програми на 2024/ 2025 н.р. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту. Освітній процес відбувався в дві зміни. Педагогічним колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження і розвитку мережі класів.

  На початку 2024-2025 навчального року в ліцеї було відкрито 12 класів початкової школи, 15 класів базової школи і 4 класи старшої школи.Розпочали навчання 903 учня, з них 7 учнів з ООП  на інклюзивній формі навчання, 30 учнів на екстернатній формі навчання, 56 учнів на сімейній формі навчання та 3 учнів на індивідуальній формі (педагогічний патронаж).

     З метою створення належних умов навчання та виховання учнів:

-ліцей на 100% забезпечений педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом;

 -розроблено єдиний режим роботи закладу освіти;

-складено розклад уроків, графік чергування вчителів в закладі освіти та їдальні;

 -організовано роботу 3-х  ГПД.

Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище. Ми постійно працюємо над його оновленням та покращенням.

Облаштування території закладу освіти та розташування приміщень є безпечними; наявні два аварійні виходи для всіх учасників освітнього процесу; приміщення є недоступним для несанкціонованого доступу сторонніх осіб, територія недоступна для несанкціонованого доступу автомобілів, наявна огорожа по всьому периметру. Однак, територія не освітлена в нічний час. На шкільному подвір’ї облаштовано спортивний майданчик (який потребує оновлення), є загороджене футбольне поле, обладнано окремий майданчик для учнів початкової школи. У поточному навчальному році було проведено роботу з усунення нависання сухих гілок на деревах.

У закладі здійснюється регулярний моніторинг за дотриманням безпечного фізичного середовища. Щоденно черговим адміністратором здійснюється огляд території щодо її безпечності для учасників освітнього процесу.

У зв’язку із запровадженням військового стану в країні цей навчальний рік був складним, але все одно було організовано і проведено освітній процес. Навчання проходило як очно так і з використанням дистанційних форм. Адміністрація та вчителі обрали платформи, з якими зручно і якісно проводити дистанційне навчання: робота безкоштовного веб-сервісу Google Classroom;  проведення онлайн уроків за допомогою сервісу Zoom.

2.Матеріально-технічна база навчального закладу

Приміщення ліцею відповідають вимогам, які визначаються відповідними будівельними  та санітарно-гігієнічними нормами і правилами.

Педагогічною цінністю ліцею є особистість дитини. Пріоритетною педагогічною цінністю для педагогів ліцею є безумовна віра в дитину.

Виходячи із вищезазначених пріоритетних цінностей, місія закладу полягає у створенні умов для дітей, надання рівних можливостей для кожної дитини незалежно від її рівня розвитку, забезпечення пізнавального розвитку учня та якісної підготовки  до життя.

 Оснащення навчальних кабінетів закладу освіти відповідає вимогам:

– законодавства про мову (в т.ч. для програмного та методичних матеріалів);

– стандарту освіти;

– необхідності і достатності матеріального та методичного забезпечення освітнього процесу для повної реалізації освітніх та навчальних програм;

– комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу;

– санітарного законодавства, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів освіти;

– універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності, в інформатичній, технологічній, природничій, математичній, мистецькій освітніх галузях, із використанням різних методик навчання тощо;

– забезпеченості ергономічного режиму роботи здобувачів освіти та педагогічних працівників;

– узгодженості спільного використання (змістового, функціонального, технологічного, програмного тощо).

Проведено аналіз стану забезпеченості обладнанням навчальних кабінетів і приміщень для виконання освітньої програми. З’ясовано, що наступні кабінети забезпечено обладнанням:

– кабінет біології – середній рівень 

– кабінет географії – середній рівень;

– кабінет математики – середній рівень;

– кабінет фізики – середній рівень;

– кабінет хімії – достатній рівень;

– кабінети початкової школи – забезпечені на високому рівні.  

Кабінети трудового навчання та обслуговуючої праці обладнані відповідно до вимог законодавства та освітньої програми, однак потребують ремонту. Обладнання потребує оновлення.

Актова зала ліцею облаштована сучасною музичною та мультимедійною апаратурою, наявне демонстраційне, проекційне та звукове обладнання. Використовується для проведення уроків музичного мистецтва та позакласних заходів.

Навчальні приміщення закладу освіти забезпечені доступом до мережі Інтернет, який дає можливість використовувати електронні освітні платформи, можливості мережі під час підготовки та проведення занять.

Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та працівників (неслизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних кабінетах, не загромаджені коридори, сходові клітини та рекреація).

Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали.

Заклад освіти дотримується режиму провітрювання, є графік провітрювання та прибирання.

Утримання туалетних кімнат відповідає санітарним умовам.

Для освітньої діяльності в ліцеї обладнані актова та спортивна зали, бібліотека, 2 комп’ютерних класи, майстерні, їдальня, медичний кабінет, спортивний майданчик, ресурсна кімната. В закладі діє 3 музеї. 

Кабінети інформатики, бібліотека, адміністративні кабінети забезпечені комп’ютерами та мультимедійним обладнанням. Створена локальна мережа Internet. Класні кімнати для 1-4 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, забезпечено комп’ютерами, принтерами та необхідним навчальним обладнанням, заклад забезпечений ламінатором. Усі наявні у закладі комп’ютери підключені до мережі, наявна мережа Wi-Fi у ліцеї, яка оснащена безпечним – інтернет-фільтром.

З допомогою Міжнародної організації дитячого фонду UNICEF Ukraine наш ліцей забезпечений великою кількістю дидактичного матеріалу для використання учнями та вчителями на своїх уроках.

У закладі освіти визначено режим/кратність харчування (одноразове гаряче харчування для учнів 1-11 класів, дворазове для учнів 1-4 класів, зарахованих до групи продовженого дня); спосіб (аутсортинг); форму (монопрофільне меню); графік харчування відповідно до особливостей контингенту здобувачів освіти; призначено відповідальну особу (Ведищева О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи). Відповідальна особа здійснює координацію та контролює роботу працівників їдальні (харчоблоку) та медичного працівника закладу освіти з питань організації харчування, зокрема з питань якості харчових продуктів, санітарно-гігієнічного стану їдальні (харчоблоку), буфету; веде загальний облік здобувачів освіти/дітей, що забезпечуються гарячим харчуванням, у тому числі безоплатним гарячим харчуванням, а також здобувачів освіти/дітей з особливими дієтичними потребами; здійснює контроль за умовами та строками зберігання харчових продуктів у закладі освіти; відповідністю харчових продуктів, що реалізуються через буфет, встановленим МОЗ вимогам щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти; дотриманням примірного чотиритижневого сезонного меню та щоденного меню-розкладу.

Примірне чотиритижневе сезонне меню, щоденне меню-розклад та асортимент буфету складається постачальником послуг з харчування.

Медичний працівник закладу освіти Калюх О.М. здійснює контроль за проходженням працівниками закладу, які виконують посадові обов’язки, що пов’язані з організацією харчування здобувачів освіти, обов’язкових профілактичних медичних оглядів відповідно до законодавства; дотриманням правил особистої гігієни, наявністю гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників їдальні (харчоблоку) та інформує керівника закладу; бере участь у роботі бракеражної комісії.

З метою формування принципів здорового харчування на початку та періодично протягом навчального року класними керівниками та медичною сестрою закладу освіти проводиться інформування здобувачів освіти про правила поведінки під час прийому їжі, про вплив харчування на здоров’я. Приміщення для прийому їжі (їдальня), сприяє здоровому вибору у харчуванні. Близько 75 відсотків їжі є продуктами рослинного походження. Овочі, салати, злакові, фрукти та ягоди розташовуються у найбільш доступному місці. Візуальні матеріали, спрямовані на популяризацію здорового харчування, розміщені при вході в їдальню. Усі страви та вироби, які пропонуються здобувачам освіти, спрямовані на формування здорового, повноцінного раціону харчування.

З метою запобігання поширенню інфекцій серед здобувачів освіти миття рук водою з милом перед прийомом їжі є обов’язковим заходом для дітей з ретельним наглядом з боку працівників закладу.

Приміщення їдальні потребують ремонту.

Питання про стан харчування в закладі завжди на особливому контролі дирекції та щорічно розглядається на нарадах при директорові, засіданнях педагогічної ради ліцею.

3. Організації освітнього процесу, управлінські рішення

Освітній процес у закладі розпочався відповідно до структури навчального року з 02 вересня 2024 року по 31 травня 2025 року. Навчальні заняття організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого директором освітнього закладу.

Організація навчання у 1-4 класах, 5-7,8-9,10-11 класах здійснювалася за освітніми програмами та типовими навчальними планами.

Кількісний склад педагогічних працівників закладу освіти  у 2024-2025 навчальному році становить 80 педагогів.

Педагогічні працівники мають кваліфікаційні категорії:

«спеціаліст вищої категорії» – 38; 

«спеціаліст І категорії» – 19; 

«спеціаліст II категорії» – 10;

«спеціаліст» – 13 осіб.

Педагогічні звання:

«вчитель-методист» – 20;

«старший учитель» – 7.

Освітній процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу педагогічну освіту. 

У Луцькому ліцеї створені всі умови для професійного зростання педагогічних працівників.

У 2024/2025 н.р. атестовано 10 педагогічних працівників. З них присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» – 3; «спеціаліст першої категорії» – 1; підтверджено: кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 1,  «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель» – 2; присвоєно педагогічне звання «учитель-методист» – 3.   Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на високому рівні.

Одним з пріоритетних питань методичної роботи є підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

Щорічно педагогічні працівники закладу беруть учать у міській  виставці педагогічних ідей та технологій. У 2024-2025 н.р. на виставку було представлено 10 робіт.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників  проводиться за Положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

  • встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;
  • активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації.

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

  • формування ключових компетентностей;
  • моніторинг якості освітньої діяльності;
  • самоосвітня діяльність педагога;
  • залучення педагогічних кадрів до роботи в міжнародних виставках.

 Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, консиліуми, педагогічні ради.

Курси підвищення кваліфікації за накопичувальною схемою відповідно плану-графіку пройшли  всі педагогічні працівники.

Після проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічні працівники використовують набуті знання при плануванні освітнього процесу: написанні календарного та поурочного планування, проведенні уроків, веденні класних журналів, перевірці зошитів, проведенні виховної та позакласної роботи.

У закладі розроблена Стратегія розвитку. Педагоги на засіданнях методичних об’єднань, учні-члени учнівського самоврядування та батьківська громадськість були ознайомлені із проектом Стратегії та вносили свої пропозиції. Таким чином Стратегія розвитку комунального закладу «Луцький ліцей № 5 Луцької міської ради» на 2022-2027 роки була схвалена педагогічною радою закладу освіти (протокол №7 від 09.06.2022р.), розглянута колегією департаменту освіти (29.08.2022 р.) та затверджена директором департаменту освіти Луцької міської ради.

Стратегія розвитку містить вступ, місію, візію закладу, принципи та мету діяльності, стратегічні цілі. Стратегія розвитку закладу включає в себе такі складові:

– Освітнє середовище.

– Освітня діяльність та система оцінювання здобувачів освіти.

– Управлінська діяльність.

– Педагогічна діяльність.

– Виховна складова.

– Очікувані результати.

– Моніторинг і оцінювання якості впровадження Стратегії розвитку.

– Ресурсне забезпечення.

Отже, у Стратегії розвитку враховано особливості і умови діяльності закладу, зокрема і тип закладу, мову навчання, територію обслуговування, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг та джерела фінансування.

Заклад реалізує стратегію через систему планування, в основі якої – річний план роботи ліцею. Річний план дає змогу керівнику закладу ефективно організувати поточну діяльність.

Річний план ліцею є робочим функціональним документом, у якому сплановано конкретні кроки для підвищення якості освітньої діяльності закладу.

З метою підвищення якості освітніх послуг і забезпечення довіри до результатів навчання; створення умов навчання та праці, які забезпечують партнерство учасників освітнього процесу; отримання постійного зворотного зв’язку від учасників освітнього процесу щодо якості освіти, вчасного реагування на виявлені проблеми; прийняття обґрунтованих управлінських рішень, які спрямовані на підвищення якості освіти та освітньої діяльності; постійного вдосконалення освітнього середовища, системи оцінювання учнів, педагогічної діяльність, управлінських процесів закладу освіти; забезпечення прозорості діяльності закладу освіти і готовності до змін в інтересах учасників освітнього процесу у Луцькому ліцеї №5 у 2022-2023 н.р. відбулося колегіальне розроблення Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. До складу робочої групи увійшли керівник закладу освіти та його заступники, педагогічні працівники, учні та їх батьки.

У травні 2025 року було проведено комплексне самооцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти за чотирма напрямами освітньої діяльності школи (освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників школи, управлінські процеси).

4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі

Медичне обслуговування учнів та працівників ліцею організовано відповідно до нормативно-правової бази.

Для медичного забезпечення учнів та вчителів, працівників у закладі обладнано медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра Калюх О.М.

Щорічно діти проходять медичне обстеження у сімейних лікарів. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по закладу.

Щорічно педагогічні працівники та персонал ліцею проходять медичний огляд до початку нового навчального року. Проходження медогляду фіксується у медичних книжках відповідного зразка, які зберігаються у медсестри закладу.

5. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

На засіданнях педагогічної ради закладу освіти, нарадах при директорові проводиться звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди).

Інструктажі, навчання з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій та ін. з працівниками та здобувачами освіти проводяться відповідно до чинного законодавства.

У кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних занять (кабінет фізики №27, кабінети інформатики №21, №22, кабінет іноземної мови з комп’ютерною технікою №16, кабінет біології №17, кабінет хімії №18, спортивному залі, кабінеті предмета «Захист України», в столярній та слюсарній майстернях, в кабінеті обслуговуючої праці).

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. 

Упродовж року класними керівниками проводились бесіди з питань попередження травматизму серед учнів, були проаналізовані випадки побутового травматизму, питання травмування розглянуто на нарадах при директорові. Було проведено тижні безпеки життєдіяльності та безпеки дорожнього руху. Упродовж навчального року додатково проводилися бесіди з попередження дитячого травматизму напередодні осінніх, зимових, весняних і літніх канікул, поточні бесіди і повідомлення про нещасні випадки. Напередодні літніх канікул з учнями проведені інструктажі з питань запобігання дитячому травматизму. Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані з вимогами охорони праці безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайної ситуації і дотримуються їх. В умовах нинішньої обстановки в країні важливо зберегти найцінніше – наших дітей, для яких дуже важливо відчувати безпеку. А безпека під час війни починається з обізнаності. Війна змушує змінювати звичну поведінку: щохвилини може бути повітряна тривога, яку ми не можемо контролювати. Саме тому важливо розвинути нові навички, сформувати стійкі компетенції поведінки дітей під час перебування на вулиці або вдома.

6. Результати навчання та їх оцінювання у закладі

На 01 вересня 2024 р. року в школі  І ступеня  було відкрито 12 класів з кількістю учнів – 358 учнів, у 5-11 класах навчається – 545 учнів, 19 класів-комплектів. З них 7 учнів з ООП навчаються в  інклюзивних класах, 30 учнів на екстернатній формі навчання, 56 учнів навчаються на сімейній формі навчання, 3 – на педагогічному патронажі.  

Система оцінювання у ліцеї ґрунтується на компетентнісному підході. Вчителі застосовують різні прийоми формувального оцінювання результатів навчання учнів.

Здобувачі освіти вважають, що оцінювання результатів їхнього навчання у закладі освіти є справедливим і об’єктивним про що свідчать результати опитування.

У ліцеї визначено порядок проведення внутрішнього моніторингу для дослідження стану і результатів навчання здобувачів освіти та освітньої діяльності закладу. Систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти з усіх предметів інваріантної частини.

За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, визначаються чинники впливу на отриманий результат, приймаються рішення щодо їх коригування, помітний позитивний результат цих рішень (наявна позитивна динаміка в показниках розвитку здобувачів освіти).

Впроваджена система формувального оцінювання сприяє особистісному поступу здобувачів освіти, формує у них позитивну самооцінку. Значна кількість вчителів використовує у своїй роботі формувальне оцінювання (відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися).

Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання.

Здобувачі освіти отримують можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності. Здобувачі освіти отримують необхідну допомогу в навчальній діяльності в різних формах (консультації, індивідуальні завдання, допомога у підготовці до участі в учнівських олімпіадах, науково-дослідницькій діяльності тощо). Згідно опитування переважна більшість здобувачів освіти відповідально ставиться до процесу навчання.

Ліцей забезпечує розвиток в учнів уміння самооцінювання та самомотивації. Значна кількість учителів організовують самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти.

Відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти окреслені рекомендовані підходи до планування й організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти.

У відповідності з новим Законом про освіту та Державним стандартом початкової освіти разом із фокусом на ключових компетентностях передбачено розвиток наскрізних умінь, які є спільними для всіх компетентностей:

  • читання з розумінням;
  • уміння висловлювати власну думку усно та письмово;
  • критичне та систематичне мислення;
  • здатність логічно обгрунтовувати позицію;
  • творчість;
  • ініціативність;
  • вміння конструктивно керувати емоціями;
  • вміння оцінювати ризики та приймати рішення;
  • вміння розв’язувати проблеми;
  • здатність співпрацювати з іншими людьми.

З метою вивчення змін в навчальних досягненнях учнів початкових класів НУШ, обумовлених впровадженням Державного стандарту початкової школи освіти, було проведено моніторинг рівня сформованості наскрізних умінь та результатів навчання учнів 1-4 класів.

У початковій школі за рішенням педради і за вимогами НУШ для оцінювання навчальних досягнень учнів у 1-4 класів використовувалося формувальне та підсумкове оцінювання. Результати навчання учнів фіксуються у Свідоцтві досягнень на підставі результатів діагностувальних робіт з урахуванням їх динаміки на користь учня. Моніторинг результатів навчальних досягнень учнів 1-4 класів (додаток 1-3) показав, що з математики «Мають значні успіхи» – 136 учнів (38%), «Демонструють помітний прогрес» – 144 учнів (40%), «Досягають результату за допомогою вчителя» – 55 (15%) учнів, «Ще потребують уваги і допомоги» – 11 (3%) учнів; з української мови «Мають значні успіхи» – 128 учнів (36%), «Демонструють помітний прогрес» – 155 учнів (43%), «Досягають результату за допомогою вчителя» – 50 (14%) учнів, «Ще потребують уваги і допомоги» – 13 (4%) учнів; з ЯДС «Мають значні успіхи» – 161 учнів (45%), «Демонструють помітний прогрес» – 157 учнів (44%), «Досягають результату за допомогою вчителя» – 133 (9%) учнів, «Ще потребують уваги і допомоги» – 2 (0,5%) учнів.

 Під час оцінювання визначався рівень сформованості кожного загального навчального результату, визначеного Державним стандартом початкової освіти, у відповідності до логіки та послідовності його формування згідно навчальною програмою. У Свідоцтві досягнень зафіксована розгорнута інформація про сформованість наскрізних умінь та рівні результатів навчання на підставі результатів опанування учнями матеріалу тем впродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, отриманих учнями під час різних видів навчальних, письмових робіт, діагностувальних робіт, усних співбесід та навчальної активності здобувачів освіти.

Аналіз навчальної діяльності та результатів навчання показує, що ще не у всіх учнів 1-4 класів сформовані результати навчання, а саме:

2А клас ( кл. кер. Стасюк А.В.): Лихиринський Дмитро, Травіна Регіна, Юськевич Максим, Мороз Дарина, Зальотов Оскар.

2В клас (кл. кер. Януль С.В.):Антонова Валерія, Веремчук Аделіна.

3А клас ( кл. кер. Одемчук Т.В.): Стельмащук Максим.

3В клас (кл. кер. Осколкова Л.Г.): Дмитрук Олексій, Денчак Павло, Вишня Ярослава.

4В клас (кл. кер. Фіалко Р.В.): Хомик Арсеній, Теліцина Христина, Болткова Дар’я, Брянцев Юрій.

У цих дітей ще не сформовані всі навички в математичній та мовно-літератувній галузі.

Згідно річного плану роботи ліцею в кінці ІІ семестру 2024-2025 навчального року проводиться аналіз підсумкових результатів навчальних досягнень учнів 5-11 класів ліцею.

76 учнів школи мають бали високого рівня. Це становить відповідно 14,8 %. 293 учні ліцею мають знання на високому і достатньому рівнях. Якісний показник знань становить 57% за підсумками ІІ семестру, що на 11% вище, ніж за ІІ семестр 2023-2024 н.р.

За підсумками ІІ семестру 2024-2025 навчального року є сім учнів, що отримали бали початкового рівня: Резнік Дмитро (Англійська мова), Трофімов Артем (Фізика), Лагутін Кирил (фізика, німецька мова), Ківшик Даниїл (Інтегрований курс історії), Машталяр Іван (Історія України), Степанова Ангеліна (Історія України), Ковальський Орест (Технології).

Варто відзначити учнів тих класів, які закінчили ІІ семестр 2024-2025 навчального року з високим середнім балом (більше 9,06 б., що є середнім балом по школі). Це 6 – Б – 9, 23; 9 – Б – 9, 23;  6 – В – 9,34; 6 – А – 9,38; 5 – В – 9,4;  5- Б – 9,43; 11-Б – 9,61; 5-А – 9,65; 11-А – 9,99. 

Найнижчий середній бал успішності у 8-Б класі – 8,31, 7-А класі – 8,44,

8-А класі – 8,57, 10-А – 8,58,  7-В  – 8,65.

Під особливим контролем адміністрації школи та класних керівників навчальна діяльність дітей, які навчаються за індивідуальною формою навчання та на інклюзивній формі. За індивідуальною формою навчання (сімейна форма) навчаються 56 учнів, з них 24 здобувачі освіти в початковій школі, 32 здобувачі освіти – в середній школі. За індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж) навчається троє учнів: Андріяш А. (8-А клас) – 10,88 б., Нумержицька А. (8-В клас) – 11,06 б., Колі Д. (11-Б клас) – 7,75 б. На інклюзивній формі навчаються: учні 2-А класу Зальотов О., 2-Б класу Богайчук А, Литвиненко А., 4-В класу Теліцина Х., Брянцев Ю., Болткова Д., 7-А класу Теліцин В. за програмами загальноосвітніх закладів з корекційною складовою, рівень успішності цих учнів в межах достатнього та високого рівнів. Згідно моніторингу шкільної документації – освітня програма у даної категорії дітей виконана.

Моніторинг успішності по предметах, що викладаються в основній та старшій школі, дає можливість спостерігати рівень навченості учнів 5-11 класів. Характеризуючи усереднені показники з багатьох дисциплін, слід зазначити, що всі показники відповідають достатньому та високому рівням якості знань за відповідний період.

Найнижчі показники з таких предметів, як  алгебра (8,03), геометрія (8,04), фізика (8,14), історія України (8,35). Найвищі показники з фізичної культури (10,56), основ здоров’я (10, 20), етика (10,77), астрономії (10,81). Проаналізувавши стан успішності окремо по класах, можна стверджувати, що в кожному класі є резерв учнів, які могли б покращити рівень успішності. Зокрема є 29 учнів, які навчаються на бали високого рівня, але мають одну оцінку достатнього рівня, 43 учні навчаються на бали 7-12, але мають по одній оцінці середнього рівня.

Аналіз якості рівня навчальних досягень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід освітнього процесу, відсутня робота зі слабовстигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок вчителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостанє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

7. Методична робота

Методична робота в Луцькому ліцеї №5  у 2024/2025 н.р. була спрямована на різнорівневу реалізацію основних положень Національної доктрини розвитку освіти, виконання вимог Конституції та законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», забезпечення впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої   освіти, створення належних умов для адаптації до навчання в основній школі учнями 5-го класу, створення умов для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності, забезпечення психолого-педагогічних умов для формування компетентної особистості, забезпечення якісної підготовки та проведення НМТ, забезпечення умов для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність, забезпечення зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання, продовження впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

Відповідно до річного плану роботи ліцею на 2024/2025н.р. з метою вдосконалення професійної майстерності педагога, підняття рейтингу освіти, якості надання освітніх послуг, педагогічний колектив працює над науково-методичною проблемою «Педагогіка партнерства як основний ресурс формування ефективного освітнього простору».

  Структура методичної роботи ліцею представлена:

– методичною радою;

– 10-методичними об`єднаннями вчителів:

1) методичне об`єднання вчителів початкових класів (керівник Матерецька Р.М.);

2) методичне об`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Гребенюк В.О.);

3) методичне об`єднання вчителів іноземних мов (керівник Гончарова Г.Є.);

4) методичне об`єднання вчителів природничого циклу (керівник Пеньковська Н.Є.);

5) методичне об`єднання вчителів фізико-математичного циклу (керівник Білик О.О..);

6) методичне об`єднання вчителів художньо-естетичного циклу (керівник Лін В.В..);

7) методичне об`єднання вчителів фізичної культури, предмета «Захист України» (керівник Радченко С.В.);

8) методичне об`єднання класних керівників (керівник Проказюк М.В.);

9) методичне об’єднання вчителів української мови та літератури ( Сидун Л.П.);

10) методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури та інклюзивної освіти ( Сисюк З.В.).

Протягом 2024/2025 навчального року в період воєнного стану було проведено: 4 засідання методичної ради ліцею, 10 засідань педагогічних рад, заплановані декади, місячники, де розглядалися питання розвитку творчої ініціативи вчителів, удосконалення та пошуку активних та цікавих форм ведення уроку, здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів під час освітнього процесу, стану самоосвіти педагогічних працівників як складової частини системи внутрішньої методичної роботи.

Методична робота з педагогічними працівниками здійснювалася через вдале поєднання колективних та індивідуальних форм роботи, серед яких:

– індивідуальна з молодими вчителями (надання консультацій, аналіз уроків);

-колективні наради за участю директора, педагогічні ради, шкільні методичні об’єднання, міські семінари – практикуми.

На засіданнях методичної ради, педагогічних радах, відповідно роботи закладу під час воєнного стану обговорювалися такі питання:

-про затвердження Положення про педагогічну раду;

-про аналіз освітнього процесу ліцею за 2023/2024 н.р. та завдання педагогічного колективу на 2024/2025 н.р.;

-про ухвалення річного плану роботи ліцею на 2024/2025 н.р., плану роботи бібліотеки, психологічної та соціальної служби на 2024/2025 н.р.;

-про ухвалення Освітньої програми ліцею на 2024/2025 н.р.;

-про затвердження структури 2024/2025 н.р., режиму роботи закладу;

-про ведення обліку факультативних, індивідуальних занять;

-про оцінювання навчальних досягнень учнів 1-7 класів;

-про дотримання єдиного орфографічного режиму;

-про затвердження педагогічного навантаження педагогічних працівників ліцею на 2024/2025 н.р.

-про результати медичних оглядів учнів та затвердження груп для організації навчальних занять з фізичної культури;

-про затвердження індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічного працівника;

-про схвалення антибулінгової політики;

-про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з предметів;

– про адаптацію п’ятикласників до навчання в середній школі;

-про виховання національної свідомості засобами новітніх виховних технологій;

-про вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи вчителів Сидун Л.П, Проказюк М.В., Цюриць С.С.;

-про стан викладання освітніх галузей та рівень навчальних досягнень учнів початкових класів;

-про підсумки І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, інтелектуальних та творчих конкурсі;

-про підсумки роботи за І семестр 2024/2025 н.р. та основні завдання щодо підвищення рівня навчальних досягнень учнів, підготовки їх до НМТ;

-про результати проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за накопичувальною схемою січень-грудень 2024 року;

-про систему заходів з реалізації наступності «Початкова школа – середня школа»;

-аналіз результативності методичної роботи з педагогічними кадрами у 2023/2024 навчальному році;

-обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи ліцею та планування методичної роботи на наступний навчальний рік;

-про роботу педагогічного колективу щодо створення умов та формування навичок здоров’язбережувальної компетентності учнів;

-про роботу психологічної служби;

-про переведення учнів 1-10 класів до наступного року навчання;

-про випуск і нагородження випускників 11-х класів;

-обговорення робочого навчального плану на 2025/2026 н.р;

-ознайомлення з попереднім педагогічним навантаженням працівників ліцею  на 2025/2026 н.р.

  Педагогічні працівники ліцею співпрацюють з:

– Інститутом цифровізації освіти освіти НАПН;

  • Волинським національним університетом ім. Лесі Українки;
  • Луцьким педагогічним коледжем;
  • ВІППО;
  • МАН.

  Одним із напрямків методичної роботи у ліцеї  є організація роботи з молодими спеціалістами. На виконання наказу директора від 01.09.2024, № 194-од «Про наставництво над молодими педагогами, про організацію роботи з молодими спеціалістами», призначено відповідальним за проведенням занять школи молодого спеціаліста Кривов’язюк О.А., заступника директора з навчально-виховної роботи та закріплено за молодими спеціалістами наступних наставників: Фіалко Р.В., Лук’янчук М.М., Марчук Л.П.. Тарасюк Н.І., Пеньковську Н.Є., Мосіна Ю.С., Яковлєву-Цюпку В.В., Дацюк М.І., Біщук Г.В., Лін В.В.

Школа молодого спеціаліста  сприяє підвищенню якості освітнього процесу, формуванню професійної компетентності молодого учителя.

Молоді вчителі були ознайомлені з нормативно-правовими документами про освіту. Робота з удосконалення професійного та методичного рівнів проводилася шляхом ознайомлення з новою літературою та поповнення власного навчально-методичного банку. Проводилася цілеспрямована робота щодо підвищення теоретичного рівня з питань педагогіки та психології. Молоді вчителі володіють навичками роботи з комп’ютером. Брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, методичних нарад.

Для молодих вчителів організовано відвідування уроків адміністрацією ліцею, наставниками, з метою надання методичної допомоги. Для молодих  вчителів проведено індивідуальні консультації.

В цілому план заходів щодо організації методичної роботи в ліцеї протягом 2024/2025 навчального року виконано.

8. Дослідно-експерементальна робота

У 2023 році у ліцеї розпочалась дослідно-експериментальна робота з теми: «Розвиток дослідницьких компетентностей учнів в умовах профільного навчання математики та іноземної мови в ЗЗСО з використанням технологій штучного інтелекту».

У 2024-2025 навчальному році закінчився ІІ та розпочався ІІІ (практичний) етап дослідно-експериментальної роботи, цілями якого було:

  • Апробація програм спецкурсів з математики, англійської мови, математики (англійською мовою) та інформатики.
  • Проведення факультативних занять.
  • Продовження створення інформаційного банку.
  • Організація самоосвіти педагогічних працівників.
  • Здійснення науково-методичного та психолого-педагогічного супроводу спецкурсів.
  • Моніторинг ефективності проведення факультативних занять.

В рамках дослідно-експериментальної роботи членами творчої групи створено та проводиться апробація п’яти факультативних курсів з математики, інформатики та англійської мови, а саме:

«Потенціал застосування штучного інтелекту при вивченні англійської мови в середній школі» (вчитель англійської мови Іванюк А.І.)

«Математика з ШІ: вивчаємо разом» (вчитель математики Дибайло Н.В.)

«Математика + англійська» (вчитель англійської мови Панчишин О.І.)

«Математичний клондайк з використанням технологій штучного інтелекту як засіб формування дослідницьких компетентностей учнів середньої школи» (вчитель математики Касперська С.О.)

«АІ майстерня: штучний інтелект в дії» (вчитель інформатики Ковальчук В.В.)

В березні 2025 року ліцей брав участь у Шістнадцятій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти — 2025» та виборов золоту медаль за перемогу в конкурсі з тематичних номінацій. Виставка представляла 523 учасника з різних регіонів України, а також Польщі, Литви, Румунії, Угорщини, Естонії.

Члени творчої групи мали також можливість поділитися власним досвідом з колегами з інших закладів освіти у ході роботи IX Міжнародної науково-практичної конференції «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованих методичних систем дослідницького навчання предметів природничо-математичного циклу в закладах освіти – Clever: School of Natural and Mathematical Sciences», присвяченої пам’яті видатного вченого, академіка Мирослава Івановича Жалдака в рамках XVI Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2025» (дата проведення – 26 квітня 2025 року). Конференція була зосереджена на інтеграції штучного інтелекту та сучасних технологій в освітній процес, зокрема у викладанні математики, природничих наук і мов на різних освітніх рівнях.

Передувала участі у міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2025» перемога методичної розробки «Розвиток дослідницьких компетентностей учнів в умовах профільного навчання математики та іноземної мови з використанням технологій штучного інтелекту (підготовчий та діагностично-концептуальний етапи експерименту)» у XXX міській виставці дидактичних і методичних досягнень «Творчі сходинки педагогів Луцької міської територіальної громади» у 2024/2025 навчальному році.

Тривають дослідження, спрямовані на створення оптимальних умов для перманентного підвищення рівня фахової майстерності вчителів англійської мови, математики, інформатики в контексті доцільного та педагогічного виваження використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.

9. Робота з обдарованими учнями

З метою розвитку творчих здібностей учнів були розроблені програми індивідуальної роботи з особливо обдарованими учнями. Сформована творча група вчителів, що працюють з обдарованими дітьми, в складі:
Бакіко С.І., Бондаренко Л.І., Ведищева О.В., Біщук Г.В., Гребенюк В.О., Гузьо О.С., Дибайло Н.В., Малихіна І.О., Марчук Л.П., Панчишин О.І., Білик О.О., Пеньковська Н.Є., Сидун Л.П., Смаль Ю.В., Коваленко Т.М., Цюриць С.С., Мельник В.О., Радченко С.В., Ковальчук В.В., Дужич О.О., Лук’янчук М.М., Мирончук О.В., Чижик І.Г., Чубова Н.В.,  Шимчук Л.В., Яковлєва-Цюпка В.В., Лін В.В., Касперська С.О., Сидорук О.Є., Фурс Т.В., Кульчицька М.Р., Брянцева О.П.

Питання про роботу з обдарованими дітьми систематично заслуховується на різних рівнях: на засіданнях при директорові, на засіданнях предметних методичних комісій та методичної колегії ліцею, на засіданнях педагогічної ради ліцею. Виходячи з аналізу результативності роботи з обдарованими дітьми за рік, всього в міських предметних олімпіадах взяло участь 43 учнів ліцею, серед яких визначено 24 (55,9 %) переможців, а саме:

6 учнів здобули І місце

7 учнів – ІІ місце

11 учнів – ІІІ місце

Українська мова
1Рейкін Роман7-БІСидун Л.П.
2Жепко Богдан10-АІІСидун Л.П.
Хімія
3Грищенко Тимофій9-ВІІІПеньковська Н.Є.
4Сергушко Микола11-АІІІПеньковська Н.Є.
Історія
5Марчук Вікторія9-БІІГребенюк В.О.
Інформатика
6Андріяш Арсеній8-АІІСмаль Ю.В., Яковлєва-Цюпка В.В.
7Ведищева Дар’я9-АІІІСмаль Ю.В., Яковлєва-Цюпка В.В.
Трудове навчання
8Круковець Владислава9-БІЛін В.В.
Німецька мова
9Лішнянська Мрія10-БІІМарчук Л.П.
Англійська мова
10Ведищева Дар’я9-АІКоваленко Т.М.
11Бебко Анна10-АІМельник В.О.
12Гурська Едлін8-ВІІПанчишин О.І.
13Пікулик Павло8-ВІІІБрянцева О.П.
Інформаційні технології
14Сергушко Микола11-АІІСмаль Ю.В. Яковлєва-Цюпка В.В.
15Гуменюк Даниїл10-АІІЯковлєва-Цюпка В.В. Смаль Ю.В.
16Клець Софія11-БІІІЯковлєва-Цюпка В.В. Смаль Ю.В.
17Пашинська Дарина9-БІІІЯковлєва-Цюпка В.В. Смаль Ю.В.
Математика
18Нікітін Ярослав6-АІІІДибайло Н.В.
19Пашинська Дарина8-БІІІМалихіна І.О.
Фізика
20Сергушко Микола11-АІБакіко С.І.
21Цибулькін Кирил9-ВІІІЦюриць С.С.
Географія
22Жепко Богдан10-АІІІБондаренко Л.І.
Біологія
23Сирота Тимофій8-БІІІФурс Т.В.
Право
24Могильченко Юлія9-АІСидорук О.Є.

Аналіз результатів олімпіад наказав, що немає жодного переможця з олімпіади з трудового навчання.

Учениця 4-В класу Хомик Златослава зайняла ІІ  місце в Малій олімпіаді з інформатики.

Учень 4-Б класу Струсь Ілля зайняв ІІІ зайняв ІІІ місце в Малій олімпіаді юних знавців англійської мови.

Цього року 5 учнів ліцею стали призерами ІІІ (обласного) етапу олімпіади з трудового навчання, німецької мови, англійської мови, фізики, правознавства.

2 учнів здобули І місце

3 учні – ІІІ місце

Обласна олімпіада з трудового навчання
Круковець Владислава9-БІЛін В.В.

Обласна олімпіада з німецької мови
Лішнянська Мрія10-БІІМарчук Л.П.
Обласна олімпіада з англійської мови
Ведищева Дар’я9-АІІІКоваленко Т.М.

Обласна олімпіада з фізики
Сергушко Микола11-АІБакіко С.І.

Обласна олімпіада з правознавства
Могильченко Юлія9-АІІІСидорук О.Є.

Учень 10-А класу Гуменюк Даниїл взяв участь в міському, обласному та всеукраїнських етапах турніру юних фізиків в складі збірної команди шкіл (№2, №4, №5, №18, №25): міський етап – І місце, обласний етап – ІІ місце (вчителі: Білик О.О., Цюриць С.С.), всеукраїнському етапі – ІІІ місце.

Цього року 5 учнів 5-А класу брали участь у Математичних змаганнях імені М.П. Кравчука “Крок до вершин математики” та показали наступні результати:

Барановська Ангеліна – ІІ місце

Корнійчук Валерія – ІІ місце

Скорук Микита – ІІ місце

Малахова Катерина – ІІІ місце

Васькевич Софія – ІІІ місце

Підготувала учнів вчитель математики Касперська С.О.

Учні ліцею стали переможцями міських етапів мовно-літературних конкурсів, а саме:

Міський (ІІ) етап XVМіжнародного мовно-літературного конкурсу
імені Т.Г. Шевченка
1Жепко Богдан10-АІІСидун Л.П.
2Рейкін Роман7-БІІСидун Л.П.
3Юган Поліна11-БІІІГузьо О.С.
Міський етап Міжнародного конкурсу української мови імені П. Яцика
1Жепко Богдан9-АІІСидун Л.П.
2Рейкін Роман7-БІІСидун Л.П.

Щодо науково-пошукової та дослідницької роботи, у 2024-2025 н.р. було представлено 4 роботи: з англійської мови, з математики, з статистики, з української літератури 3 роботи стали призерами, а саме:

1 учень здобув І місце

1 учень – ІІ місце

1 учень – ІІІ місце

Статистика
Гнатюк Денис11-БІДибайло Н.В.
Англійська мова
Бебко Анна10-АІІКульчицька М.Р.
Українська література
Карп’юк Олександра11-АІІІЧижик І.Г.

У поточному навчальному році учениця 9-а класу Ведищева Дар’я отримувала іменну стипендію Луцької міської ради імені Андрія Калахана за високі досягнення у навчання та громадському житті.

Нижче подана порівняльна таблиця призових місць за останні роки:

 2014-20152015-20162016-20172017-20182018-20192019-20202020-20212022-20232023-20242024-2025
Міські олімпіади30 (+7)25 (+4)31 (+3)38 (+7)35 (+8)2831293024
Обласні олімпіади668108105465
Всеукраїнські олімпіади22 1   1  
Міський конкурс-захсит7574543453
Обласний конкурс-захист2 2323 12 
Всеукраїнський конкурс-захист1   1     

За рейтингами результативності участі ліцею у міських олімпіадах, наш ліцей посів 5 місце серед 38 навчальних закладів міста.

Кураторами роботи з розвитку естетичної обдарованості є заступник директора з виховної роботи Іванюк А.І., педагоги-організатори Дужич О.О., Піддубна А.М.

Щорічно у закладі організовуються волонтерські акції, прибирання території, робота відповідно до потреб місцевої громади, проведення благодійних заходів, кампаній, в яких учні, вчителі та батьки могли б взяти участь.

Наші вихованці – постійні учасники та переможці акцій, конкурсів, проектів як на шкільному, так і на міському та обласному рівнях:

  • Бурко Ангеліна (9-Б кл.) здобула І місце в міському конкурсі «Новорічна композиція» в номінації «Новорічна композиція» (керівник Лін В.В.).
  • Пашинська Дарина (9-Б кл.) здобула І місце в міському конкурсі «Новорічна композиція» в номінації «Новорічний вінок» (керівник Лін В.В.).
  • Процан Каріна (4-А кл.), Яким’юк Анна (10-А кл.) здобули І-і місця, Корзик Наталія (4-А кл.), Мрочко Віолета (8-Б кл.) здобули ІІ-і місця,  Лискун Ангеліна (3-В кл.),  Шубіна Емма (3-А кл.),  Драга Софія (4-Б кл.),  Жуковська Марія (4-В кл.), Криштапюк Вікторія (10-Б кл.) здобули ІІІ-і місця в міському етапі Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу» в розділі «Образотворче мистецтво» (керівники Піддубна А.М., Дужич О.О.).
  • Яким’юк Анна (10-А кл.) здобула І місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу» в розділі «Образотворче мистецтво» (керівники Піддубна А.М., Дужич О.О.).
  • Пашинська Дарина (9-Б кл.) здобула ІІ місце, Ведищева Дар’я (9-А кл.) здобула ІІІ місце в міському етапі Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу» в розділі «Поезія» (керівники Піддубна А.М., Дужич О.О.).
  • Корзик Наталія (4-А кл.), Остапук Олександра (4-В кл.), Рейкін Роман (7–Б кл.) здобули ІІ-і місця,  Пашинська Дарина (9-Б кл.) здобула ІІІ місце в міському конкурсі есе «Війна за СВІЙ шлях» (керівники Піддубна А.М., Дужич О.О.).
  • Фурман Анастасія (8-В кл.), Самойдюк Валерія (8-А кл.) здобули І-і місця в міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Український сувенір» (керівники Лін В.В., Цейко А.В.).
  • Антипенкова Юлія (5-Б кл.) здобула ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю «Музика в природі» у номінації «Вірш про природу» (керівники – Піддубна А.М., Дужич О.О.)
  • Колеснік Яна (8-В кл.) здобула І місце в міській виставці-конкурсі декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» (керівник – Лін В.В.)
  • Кензерський Дмитро (8-В кл.) здобув ІІІ місце у міській виставці-конкурсі науково-технічної творчості «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» (керівник – Цейко А.В.)
  • Круковець Владислава, Жданюк Вероніка, Одемчук Анна, Бурко Ангеліна, Мельничук Станіслав, Клець Назар (9-Б кл.) здобули І місце в міському етапі та ІІ місце в обласному етапі;  Гіжицька Вероніка, Волосюк Анна, Кусинська Єлизавета здобули ІІ місце в міському етапі в номінації «Відеоролик» в конкурсі «Діти за безпечне майбутнє-2025» (керівники – Піддубна А.М., Дужич О.О.)
  • Корнійчук Валерія (5-А кл.) здобула І місце в номінації «Малюнок, плакат» в міському конкурсі «Діти за безпечне майбутнє-2025» (керівник – Лін В.В.)
  • Бойко Анастасія (8-В кл.) здобула І місце в номінації «М’яка іграшка» в міському конкурсі «Діти за безпечне майбутнє-2025» (керівник – Лін В.В.)
  • Піддубна Анастасія Миколаївна, педагог-організатор, здобула І місце в номінації «Вірш»; Ведищева Дарʼя (9-А кл.) здобула ІІІ місце в номінації «Твір-роздум», Якимʼюк Анна (10-А кл.) здобула ІІ місце в номінації «Малюнок» в міському конкурсі «Паріоти Волині» (керівники – Піддубна А.М., Дужич О.О.)
  • Вокальне тріо «Гармонія» у складі Назарук Ірини (10-Б кл.), Гурської Едлін (8-В кл.), Кравчук Ольги (8-А кл.) здобули два ІІІ місця в обласному конкурсі вокальних ансамблів «Ми діти твої, Україно!» (керівники – Піддубна А.М., Дужич О.О.)

Протягом навчального року учні ліцею брали активну участь у спортивному житті міста. А саме: у фізкультурно-оздоровчих заходах, легкоатлетичному чотириборстві, змаганнях з футзалу Фонду Ігоря Палиці “Тільки разом”, змаганнях “Пліч-о-Пліч всеукраїнської шкільної ліги” з баскатболу – 4 місце, футзалу (9-11 кл.) – 1 місце у міському та 3 місце у облвсному етапі змагань.

Кращі спортсмени ліцею: Бойченко Ю. (9-Б кл.), Назаренко А. (9-Б кл.), Ткачук Т. (9-Б кл.), Байрак А (10-А кл.), Корчук І (10-А кл.), Лосовець А. (10-А кл.), Ткачук Л. (11-Б кл.), Васько Н. (11-Б кл.), Мороз А. (9-Б кл.), Бацаєва К. (6-Б кл.), Ліхнякевич А. (6-Б кл.), Бацаєва Є.(6-Б кл.), Назаренко М. (7-Б кл.), Степанов М. (7-Б кл.), Приходько Л. (7-В кл.).

10. Психологічна служба

Психологічна служба ліцею відіграє важливу роль у виявленні, реагуванні та запобіганні булінгу та іншому насильству. Для досягнення цих цілей психологічна служба здійснює наступну роботу:

– Виявлення насильства: психологічна служба веде спостереження за поведінкою учнів та педагогічним колективом, щоб вчасно виявляти випадки насильства та булінгу. Для цього використовуються різноманітні методи: опитування, спостереження, анкетування тощо.

– Консультування учнів: психологічна служба пропонує індивідуальні консультації учням, які стали жертвами насильства або булінгу. Це може допомогти їм зменшити емоційні наслідки та розуміти, як реагувати на подібну ситуацію.

– Проведення групових занять: психологічна служба проводить групові заняття з учнями, спрямовані на формування соціальної компетентності, підтримку та взаємодію між учнями, а також розвиток толерантності та поваги до інших.

– Консультування педагогічного колективу: психологічна служба надає консультації вчителям та іншим працівникам ліцею щодо виявлення, реагування та запобігання булінгу та іншого насильства. Педагоги можуть отримати підтримку та поради від фахівця щодо протидії насильству в закладі.

– Співпраця з батьками: психологічна служба здійснює співпрацю з батьками, щоб вони були своєчасно інформовані про випадки насильства та булінгу в закладі освіти та могли надати підтримку своїм дітям.

– Співпраця зі службами соціального захисту: психологічна служба співпрацює зі службами соціального захисту, щоб отримувати допомогу та підтримку в випадках, коли виявляється, що учні стали жертвами насильства вдома.

Усі ці дії психологічної служби спрямовані на запобігання насильства та булінгу в ліцеї, реагування на випадки насильства та підтримку учнів та педагогів у складних ситуаціях. Психологічна служба працює у тісній співпраці з адміністрацією ліцею, педагогами та батьками, щоб спільно подолання насильства та булінгу.

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА

2025-2026 Н.Р.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання: 

1.Забезпечити систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.

2.Розвивати критичне мислення учнів.

3.Урізноманітнювати форми роботи використання вчителями для впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі.

4.Вчителям під час проведення навчальних занять здійснювати наскрізний процес виховання, поєднувати виховний процес із формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів, акцентувати увагу на:

-повагу гідності, прав і свобод людини;

-морально-етичне виховання;

-розвиток громадянської свідомості та відповідальності;

-розвиток навичок критичного мислення;

-розвиток навичок співпраці та командної роботи; 

– формування здорового та екологічного способу життя.

5. Вдосконалювати професійні компетентності для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання.

6. Враховувати під час атестації та моніторингів педагогічної діяльності педагогічних працівників відповідність професійному стандарту вчителя.

7. Забезпечити реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2025-2026 н.р.

 У своїй роботі з працівниками ліцею я дотримуюся партнерського стилю керівництва, тому завжди намагаюся створювати такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива підтримується.

  У кожному із працівників ліцею бачу, насамперед, особистість в усьому розмаїтті її людських якостей. Прагну, щоб у нашому закладі було завжди творче і колективне вирішення справ. 

 Дякую усім за плідну роботу у 2024-2025 н.р. 

Бажаю усім вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, творчих здобутків і найголовніше – миру! 

Ми обов’язково вистоїмо, ПЕРЕМОЖЕМО!

І повернемося за шкільні парти 1 вересня у 2025-2026 навчального року!

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !!!

Звіт директора про свою діяльність за 2024-2025 навчальний рік

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори